Ja nu ska jag göra detta utan att fuska, nu blir det på riktigt. 
Efter att ha varit på ett möte gällande gbp, så vet jag att jag vill verkligen klara av detta själv. 
Jag fick veta att det är modifast som dom tycker man ska använda för snabb nergång. 
Så nu blir det 4 veckor med bara soppor  och en riktig snabb start. 
Jag ska klara detta, men jag behöver all hjälp jag kan få.
Det är bara att köra på för fullt, fick även veta att man behöver röra sig hela tiden så inte den snabba nergången tar på musklerna. Men det blir stav gång ibörjan sen när snuvan är borta blir det tillbaka till gymmet och köra lite mer styrka.
Jag siktar på att gå ner 10kg första månaden, inte mycket jag vet men jag behöver verkligen klara mina mål för att orka köra vidare.
Sen blir det mått och vikt som ska kontrolleras var 14 dag, vill inte bli för manisk. Annars brukar jag smyg väga mig varje dag för att se resultat, och när det inte händer blir man bitter.
Men nu ska jag verkligen tänka på det. 
Go go go go go 

1 kommentarer

Jossan

02 Oct 2013 07:45

Det är dom små målen som får en att lyckas :) lycka till!

Kommentera

Publiceras ej